ΑΡΤΕΜΗΣ ΠΕΝΤΑΡΗΣ LIVE




SPONSORAS WEB TV
Paleochora - Chania - Crete - Greece
Tel.: +30 28230 41059 & 28230 41514 & 
 Fax: +30 28230 41279
email: info@chaniagalaxy.com


Μεταξύ άλλων γνωστών και διάσημων καλλιτεχνών της κρητικής μουσικής που αναδείχθηκαν τα τελευταία τριάντα χρόνια στην Κρήτη, συμπεριλαμβάνεται ο Χανιώτης καλλιτέχνης Αρτέμης Πεντάρης, γέννημα – θρέμμα της Λίμνης Κυδωνίας, με τον οποίο συναντηθήκαμε πρόσφατα καταγράφοντας σημαντικά στοιχεία από τη ζωή του, τα οποία, για πολλούς ενδεχομένως, μπορεί να είναι άγνωστα.




Η ευγενική μορφή και η απλότητα του χαρακτήρα που έχει ο καλλιτέχνης τον κάνουν ιδιαίτερα αγαπητό, κυρίως στην τοπική κοινωνία που ζει και εργάζεται ως επί το πλείστον τους περισσότερους μήνες του χρόνου έχοντας τη δική του οικογένεια, σύζυγο και δύο μικρά παιδιά. 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ PLAY ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

SPONSORAS WEB TV
Paleochora - Chania - Crete - Greece
Tel.: +30 28230 41059 & 28230 41514 & 
 Fax: +30 28230 41279
email: info@chaniagalaxy.com



Λαϊκός άνθρωπος που ξέρει να κερδίζει φίλους όπου κι αν βρεθεί. Με την ευκαιρία της συνάντησής μας, πληροφορηθήκαμε σημαντικά στοιχεία από την προσωπική και επαγγελματική του ζωή: ´Το χωριό μου είναι η Λίμνη Κυδωνίας, εκεί γεννήθηκα και μεγάλωσα. Από μικρός είχα κλίση στα μουσικά δρώμενα γιατί και η οικογένειά μου έχει μουσική παράδοση. 


Ο Κωνσταντίνος Γλεντούσης, για παράδειγμα, που έπαιζε κλαρίνο ήταν παππούς μου και γεννήθηκε στις Βούβες Κισάμου. Στα παιδικά μου χρόνια, τραγουδούσα στις χαροκοπιές του χωριού και της γύρω περιοχής. Στην εφηβική ηλικία άρχισα να παίζω μπουζούκι και μετά που γύρισα από το στρατό ασχολήθηκα με το λαγούτο, το οποίο τελικά με κέρδισε και είναι η μεγάλη μου αγάπη. Οταν για πρώτη φορά με άκουσε ο βιολιτζής, Ευτύχιος Μπιτζανάκης από το Φωτακάδω, ενθουσιάστηκε και με παρότρυνε να συνεχίσω. 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ PLAY ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ



Αργότερα, το 1979 ασχολήθηκα επαγγελματικά με παρότρυνση του λυράρη, Κώστα Παπουτσάκη από το Φόδελε Ηρακλείου με τον οποίο ήμασταν μαζί τρία χρόνια. Οπως συνέβη μ? εμένα, συμβαίνει και με πολλούς άλλους καλλιτέχνες. Κάποιος ή κάποιοι, παλαιότεροι στον χώρο αυτό μάς ακούνε και πολλές φορές βοηθάνε.



ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ PLAY ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ



Τον Νίκο Ζωιδάκη, παιδί ακόμα, 14 χρονών, τον είχα μαζί μου για τέσσερα χρόνια έχοντας κυκλοφορήσει και δύο κασέτες. Στην Αθήνα συνεργάστηκα με τα μουσικά συγκροτήματα των Αλέκου Πολυχρονάκη, Νίκου Σωπασή, Βαγγέλη Πυθαρούλη και Μανώλη Αλεξάκη, ενώ δισκογραφικά συνεργάστηκα με τους λυράδηδες Δημήτρη Βακάκη στους δίσκους με τίτλο «Εκανα λάθη στο Σεβντά» και Μανώλη Αλεξάκη στα «Χιλιάδες όνειρα».
SPONSORAS WEB TV





 Τα τελευταία δέκα χρόνια, είμαστε μαζί με τον Μανώλη Φαντάκη κι έχουμε κυκλοφορήσει σε CD πολλά τραγούδια μας όπως το «Κοκοράκι» και πρόσφατα τις «Υποψίες»´. Από τα τριάντα χρόνια που είμαι στον επαγγελματικό χώρο, τα δέκα ήμουν σε κέντρα της Αθήνας. Εχω επισκεφθεί, όμως, πολλές χώρες του εξωτερικού διασκεδάζοντας τους απόδημους Κρήτες. Μαθήματα ορθοφωνίας παρακολούθησα στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών για δύο χρόνια´, υπογράμμισε ο καλλιτέχνης 

´Χανιώτικα νέα´. 
SPONSORAS WEB TV

GALAXY Fish Restaurant
Paleochora - Chania - Crete - Greece
Tel.: +30 28230 41059 & 28230 41514 & 
 Fax: +30 28230 41279
email: info@chaniagalaxy.com